Resultater

Resultater

Jeg har i mit tidligere arbejde udviklet løsning for mange forskellige typer virksomheder - både store og små. Da kundeforholdet ikke har været direkte med mig, men med min tidligere arbejdsgiver, kan jeg desværre ikke bruge deres navne men alle kunder herunder har jeg været primær kontaktperson eller udvikler for. 

Jeg har udviklet apps såvel som websites til iværksættere som kom til min tidligere arbejdsplads med en fed idé de ville have gjort til virksomhed. At balancere deres ønsker og drømme med deres budget var en sjov opgave. Mange iværksættere drømmer jo om den helt store løsning og ser gerne flere år ud i fremtiden uden nødvendigvis altid at have tænkt over hvor meget tid udviklingen af det produkt vil tage. Her var min opgave at hjælpe dem med at prioritere hvilke ting der var vigtige for dem og deres forretning så de både fik et produkt de kunne være stolte af og som de kunne lave en forretning på, men som også lå inden for deres budget. Flere af disse virksomheder lever stadig i dag.

Projektledelse og udvikling af website

Jeg har stået for projektledelse og udvikling af en intern portal til investorer af vindmøller og udlejningsejendomme for et dansk investeringsselskab. Her blev der lavet et automatisk flow som hentede nye kunder fra investeringsselskabets CRM-system og oprettede en bruger til dem i portalen. Marketingsafdeling skulle så manuelt tjekke at dataen på kunderne var korrekt inden en velkomst mail blev sendt ud til investoren. Havde en eksisterende investor investeret i et nyt projekt blev dette også læst ind i portalen så investoren kunne holde sig opdateret på alle deres projekter når de loggede ind på portalen.

En fleksibel løsning med en bred målgruppe

Jeg har også stået for udvikling af et fleksibelt PIM-system som bl.a. blev brugt af en international forhander af reservedele til biler. Med over 7 lande i EU som de leverede til og flere tusinde produkter, hver med over 25 datapunkter, som skulle leveres til en webshop samt håndtering af ordre var der mange ting at holde styr på. Resultatet blev et fleksibelt PIM-system hvor kunden selv kunne tilføje datapunkter, uden at skulle have fat i en udvikler, som de selv kunne vælge om der var til internt brug eller skulle eksponeres på deres webshop. PIM-systemet blev så fleksibelt at det i dag sælges som et standardprodukt af min tidligere arbejdsgiver til mange andre brancher fordi jeg fra starten så muligheden for at opbygge et fleksibelt system med mange muligheder i.

Integrationer

I mit tidligere arbejde har jeg lavet integrationer op mod mange af Microsofts store løsninger - Nav, Dynamics CRM o.l. Jeg udviklede bl.a. en service der flere gange dagligt hentede formularer, som var opbygget i Microsoft Dynamics CRM af kunden, over i vores system så det kunne eksponeres i kundens app som var henvendt til kundens kunder. Den indtastede data blev så sendt til CRM-systemet så sælgerne kunne følge op på nye kunder og nye ordre. Den fleksibilitet gjorde at kunden selv kunne tilføje nye felter, og fjerne gamle, og få timer senere var det tilgængeligt for deres kunder.